27 Şubat 2013 Çarşamba

CATH KİDSTON DESENLİ KIRLENT

Günaydınlar.
Bugünü tatil ilan ettim.Havalar Ankara'da balkonda kahvaltı etmeye elverişli olmasa da ,oğlum ve kendim için kahvaltı hazırladım. Uzun uzun keyif yapacağım.Çayımı ,kahvemi içip dergilerime kitaplarıma göz gezdirip yeni üretimler için projeler geliştireceğim.

IMG_3163

IMG_3164

IMG_3177

IMG_3175

IMG_3176

Frezyaların başdöndüren kokusunu içime çekeceğim.
Kır papatyalarının sade güzelliğini seyredeceğim. 

IMG_3153

Frezyaları küçük şişelere yerleştirdim.
Papatyaları da kırmızı puanlı kavanoza.
Çiçekleri ille de vazoya koymaktan yana değilim.
Hani hepimizin yemek takımlarında hiç kullanışlı olmayan koca çorba kaseleri bulunur ya.Onlarda çiçek çok güzel duruyor.Bol yeşil dallarla çiçekleri düzenleyin.
Deneyin derim.

IMG_3154

IMG_3156

IMG_3157

IMG_3158

Oğlum Ocak ayında İskoçya'ya gittiğinde sipariş verdim.Ama hem erkek çocuğu dolaşmayı sevmiyor,hemde bagaj sıkıntısı olduğundan ufak tefek bir şeyler alabilmiş.
  IMG_3159

Ne yapalım buna da şükür dedik.

IMG_3160

IMG_3159

Bu kırlent de klasik Cath Kidston deseni..

IMG_3165

IMG_3167

IMG_3166

10 santimlik bir şerit halinde işledim.Kombin kumaşlarla tamamladım.

IMG_3168

Kumaş ve nakışın birleştiği yere ince fisto geçirildi.

IMG_3169

Tüm yastığın çevresine de hafif büzdürülerek mavi puanlı fisto geçirildi.

IMG_3174

IMG_3161

Yeni projelerde görüşmek üzere ,
Hoşçakalın.

19 yorum:

Esen Can dedi ki...

Hangi birine yorum yazacağımı şaşırdım Dolunay hanım, fotoğraflardaki her şey çok ama çok zarif, çok zevkli ;)
En başta o portakal reçeli ;)
Çiçeklerin sunumlarına bayıldım...
Yastığın işlemesi, kombini, süslemesi 10 numara, 5 yıldız ;)
Harikasınız, lütfen daha sık paylaşın yaptıklarınızı ya da yeni bir şey yoksa yaptığınız, böyle güzel fotoğrafları paylaşın, her biri birbirinden güzel çünkü...
Sevgiler

LaSangria dedi ki...

gözüm gönlüm açıldı! ne güzel renkler, desenler :)

cafenoHut dedi ki...

NE güzel görüntüler bunlar, kahvaltı tepsisi harika, çiçekler, kırlent, kitaplar...
Orada olup hepsini içime çekmek, hepsine dokunmak ve mest olmak istedim:)
Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş yastığınız ellerinize sağlık..içim açıldı çiçeklerinizle beraber ..kokusu geldi sanki :)

Unknown dedi ki...

Renkleri ne kadar güzel ya bayıldım.Bu arada kahvaltı takımınada bayıldım çok şık.Ellerinize sağlık.O fincanda kahve içmek isterdim:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok çok gzuel :) benim cath kidston alışverşimi gordunmu bilmiyorum ama aynı seyleri almısız, bizde annemle kitapalrından kurdele ve kumaslarından aldık =)

Başak dedi ki...

Kırlent harika görünüyor. ellerinize sağlık....

Zeynep'in Evi dedi ki...

Fotoğraflardaki her şeyi her kareyi ayrı sevdim, ama hele o kırlent.. ellerinize sağlık muhteşem olmuş!

elmalı kurabiye dedi ki...

Yine dibim dustu...daha ne diyeyim...harikasin..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Hezar marifet Dolunay hanım! Beni yanınıza çırak alınnn!!!

Mügenin Minik Marifetleri dedi ki...

Dolunay Hanım bayıldım bayıldım.bir cath kidston ve çarpı işi aşığı olarak uyumunuza sunumunuza bayıldım.ellerinize sağlık.keyifli işlemeler :)

Tuğçe dedi ki...

Muhteşem olmuş. Bayıldım bayıldım bayıldım. Sadece işlemek değiş işte marifet, onu en güzel yerde kullanmak ustalık bence. Harikasınız. Ellerinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık. SEvgiler,

bahar renkleri dedi ki...

nasıl güzel fotoğraflar bunlar .hele o kahvaltı tepsisi beni benden aldı.çiçekler desen hepsinden güzel.ya yastığa ne demeli.işlemek ayrı maharet böyle güzel sunabilmek ayrı maharet.ellerinize sağlık.sayenizde etamin aşkım geri geldi.sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki...

wonderfullll

aytaçgillerin melek

Анна Гончарова dedi ki...

Очень красивая вышивка и очень красивые фотографии. Браво!

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

Kahvaltınızın sunumu mu desem , detaylarınızdaki zerafet ve incelik mi desem , kırlentin güzelliği mi desem , kalp şeklinde peynir mi desem :)) ne desem bilemedim. Ne itinalı - Ne kadar zarif ve hoş bir post olmuş , herşey çok güzel..ellerinize - bakışınıza sağlık olsun

ikndesign dedi ki...

Nasıl kaçırmışım ben. Harika renkler. Kırlent muteşem. Sevgiler:)

Cicideko dedi ki...

Cath kidston ı çok seviyorum. Kırlent de çok güzel olmuş. Çok sevdim.:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

bu posttan sonra yediğim içtiğim herşeyi tıpkı bir tablo gibi hazırlamam gerektiğine inandım:)