25 Ocak 2012 Çarşamba

LÜTFEN RAHATSIZ ETMEYİN....

IMG_1542

Bugün beni rahatsız etmeyin.Dün gece lapa lapa kar yağdı.Kar tanelerini yakalamaya çalıştım.Koştum,oynadım.Bıyıklarım dondu.

IMG_1545

Temizlendim,yalandım.Sonra aynada kendimi seyrettim.Ne güzel bir kediyim ben!

IMG_1541

Tertemiz yıkanmış çamaşırların üzerinde uyumak en büyük zevkim.

IMG_1555

IMG_1554

IMG_1556

IMG_1557

Mahallemizde bir pasta fırını,birde çikolata dükkanı var.Bütün sokak kedileri önünde.Köpeklerden de korkuyorlar.Hıh ezikler.

IMG_1547

IMG_1548

IMG_1551

IMG_1549

IMG_1550

IMG_1553

Uyanınca sahibimle o dükkanlardan aldığımız pastaları ve çikolataları yiyeceğiz.
Sahibim çok sevdiği fincanında kahvesini içecek.

IMG_1558

IMG_1559

IMG_1560

Cat walk'muş.Bunların neresi manken.Koca totolular.Hayır kıskanmadım.
Ben sadece biraz iri kemikliyim.Fazla kilom yok.

Ama ben uyuyacağım.....Üstüme gelmeyin.

18 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Bayıldımmm!!!!

O pano tam benlik:)) Ellerinize sağlık.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Kedileri bu kadar iyi tanıyan sevgili arkadaşımın bir kedisinin olmaması ne acı :( Bunlar sayılmaz ki... Ah sevgili Dolunay hanım,yine çok tatlısınız,ne güzel bir öykü ve yine çok güzel bir J.Junction değil mi ?

Meral Sanatevi dedi ki...

Ne güzel şiir tadında olmuş ,bayılıyorum işlediklerinize ellerinize sağlık....

Tuğçe dedi ki...

Yine süper yine harika bir tablo.. Sizin işlerinize bakmaya doyamıyorum. Ellerinize, emeğinize sağlık.... Sevgiler,

Sevdiye dedi ki...

He heee o panonun şablonu bendede var, görünce Colette ve Dodo'ya göre demiştim, hatta şablonunu okutup mail atacaktım ikinize :)))
Ben güzele güzel demem o güzel mahalle benim olmadıysa, dağıtırım huleeeeyn :)))

sevgi dedi ki...

elinize sağlık hem tablya hem öyküye

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

yine harika bir iş çıkarmışssınız dolunay hanım :) eliniz ne kadar da hızlı maşallah.. etamin yasağım kalkmadı henüz :( ama çok özledim gerçektende.. bu panoyu da yapmayı çok isterim ilerleyen zamanlarda inşallah :)

AsOrTiK dedi ki...

hikayeye de, panoya da bayıldım:)) harikasınız...
sevgiler

Ayşecik dedi ki...

Hepsi çok güzel.

Elift dedi ki...

Aaa, benim kedi sizin mahalleye mi kaçmış meğer? Öyle güzel dükkanları bulunca durur mu hiiiç?

Eline sağlık, çok güzel olmuş yine, ben de bayıla bayıla işlemiştim bu panoyu, ama seninki 10 üzerinden 15 alır, süpersin, ellerin dert görmesin

Harikalar Atölyesi dedi ki...

Hepsi çok güzeller.

Nalan Ünal dedi ki...

Hikaye de kedili pano da o sevimli kutular da.. hepsi hepsi görsel bir şölen tadında.

Banuca dedi ki...

Yaaa, gösterdiğin objeler de, işlemelerin de öyle zevkime uygun ki, ne yalan söyliim, gözüm kalıyoooo :))

ozlems.corner dedi ki...

Harika,bayıldım...

ebru dedi ki...

Mmmmm... Evde olmadık yerlerde uyuyan bir kedi, yayılmış da yayılmış hiçbir derdi yok :) En sevdiğim ev hallerinden biri. Bizimki gider köpeğimizin koca yatağına yayılırdı:) Kızım acayip alerjik çıktı, belki büyüyünce geçermiş. İnşallah birgün tekrar... Özledim şimdi kedimi... Bu arada herşey çok güzel, çok zevklisiniz gerçekten. Sevgiler, ebru

HEPSİ HOBİ dedi ki...

:) Hikayemi daha güzel yoksa el emeği objelermi karar veremedim. Güzel bir film seyrettiğimde duyduğum mutluluk ve kendi kendime tebessüm ediyorum. Ellerinize ve gönlünüze sağlık.

Adsız dedi ki...

çarpı işine bayıldım ellerinize sağlık.keşke şablonuda paylaşsaydınız elinizde varsa eğer :)

Elisi Defteri dedi ki...

Ne hoş bir paylaşım, ne muhteşem bir kurgu...
harikasınız siz ya...