22 Eylül 2011 Perşembe

DUYMAYAN VAR MI?


Bloğu takip edenler benim Atölye Beyaz ve Ece Aymer'in öğrencisi olduğumu biliyorlardır.Atölye Beyaz'ın sergisi 24 Eylül'de Gordion AVM'de başlıyor.Sergide benim de bir kaç parça boyamam yer alacak.Ece'nin bloğuna da belki bir göz atmak istersiniz. http://favoritehometovisit.blogspot.com/

Sergi 24 Eylül-2 Ekim tarihleri arasında.Sergiyi gezmenizi öneririm.Atölyenin sıcak ve samimi havasını hissedecek ve yapılanlara bayılacaksınız.

Geçen hafta bir görüşme nedeni ile Tunalı Hilmi'ye gitmiştim.Yarım saat kadar boş vaktim vardı.Kuğulu Parkta Meksika Milli Günü nedeniyle bir gösteriye rast geldim.Çankaya Belediyesi ve Meksika Büyükelçiliği'nin birlikte düzenlediği Meksika folklorunu ve müziğini tanıtan gösteriden büyük keyif aldım.Genellikle bu tür gösterilerle ilgilenmem.Ama müzisyenlerin ve dansçıların samimiyeti ve gülen yüzleri gösteriyi keyifle izlememe yol açtı.Yaptıkları işten keyif aldıkları o kadar belliydi ki.İşte birkaç fotograf....

IMG_0889

IMG_0890

IMG_0901

IMG_0899

Çalgı dikkatinizi çekti mi?
IMG_0898

Hoşçakalın.

1 yorum:

melek dedi ki...

Dodo

Beyaz elbiseli hanımın yerinde olmak isterdim

Melek AYTAÇ